پرش لینک ها
تاییدیه گواهی دانش بنیان توسط وال مش

کسب تاییدیه گواهی دانش بنیان توسط وال مش

شرکت پدیدار بن نوین مهر که با نام تجاری “وال مش” نیز شناخته می‌شود، موفق شد گواهی دانش بنیان را از معاونت علمی ریاست جمهوری اخذ نماید. این شرکت در سال ۱۴۰۰ و به کمک تجربه جمعی از مهندسین مطرح کشور و اقدام به ارائه رویکردی کاملاً اقتصادی و نوین در حوزه ساختمان سازی تاسیس شده و از همان زمان تاکنون در این زمینه به فعالیت خود ادامه داده است. شایان ذکر است که هدف وال مش، ارائه راهکارهایی هوشمند است که به بهره‌وری صنعت ساختمان‌سازی منجر می‌شود.

واحد تحقیق و توسعه شرکت وال مش با فعالیت در دو خط پژوهشی کلیدی توانست چنین موفقیتی را به دست بیاورد. دو عامل مهم توسعه فناوری کوپلیمرهای مقاوم در برابر قلیا که دوام بلند مدت منسوجات شیشه در مجاورت ملات‌های سیمانی را رقم می‌زند و بومی سازی فناوری بافت لنو و صنعتی‌سازی بافت‌های مستحکم، در جهت ایجاد نوآوری و خلاقیت وال ‏مش‏ برای اخذ تاییدیه دانش بنیان مؤثر بوده‌اند. این محصولات در صنعت ساخت‌وساز بسیار مفید و پرکاربرد هستند.

تاییدیه گواهی دانش بنیان توسط وال مش

در وال مش تلاش می‌شود تا در کنار بهینه‌سازی هزینه‌های تولید و اجرا، دوام و ایمنی سازه‌ها و ساختمان‌ها افزایش پیدا کند و سرعت اجرا نیز بالا برود. شرکت وال مش با ارائه یک سری راهکارهای نوین، موفق به ارائه روشی دانش بنیان برای مهار لرزه‌ای دیوارهای غیر سازه‌ای در ساختمان‌ها شده است که از فناوری کامپوزیت سیمانی به همراه الیاف بهره می‌برد. این شرکت توانسته است در مدت زمانی کوتاه و کمتر از ۳ سال تاییدیه گواهی دانش بنیان را از معاون علمی ریاست جمهوری دریافت کند.

در فناوری نوآورانه وال مش، تعدادی نوار مش فایبرگلاس روی دیوارهای ساختمان قرار می‌گیرند و به کمک یک پلاستر گچی یا پلاستر سیمانی کاملاً پوشیده می‌شوند. به این ترتیب و با استفاده از این فناوری، کامپوزیتی مستحکم و توانمند ایجاد می‌شود که خاصیت ضد زلزله دارد و از دیوارهای وال مش در مقابل نیروهای برون صفحه زلزله محافظت می‌کند و سازه را مستحکم می‌سازد. پیش از به کارگیری این روش دانش بنیان توسط شرکت وال مش، از روش سنتی برای استحکام بخشیدن به دیوارها یعنی وال پست استفاده می‌شد که امروزه این فناوری پیشرفته جایگزین آن شده است.

حذف وال پست و سایر روش‌های هزینه و زمانبر قدیمی و سنتی برای استحکام بخشیدن به ساختمان و جایگزینی آن با یک روش نوین کم‌هزینه و سریع به نام “فناوری وال مش”، با اجرایی بسیار راحت و حرفه‌ای از دلایلی است که این شرکت توانسته است تاییدیه گواهی دانش بنیان را از معاونت علمی ریاست جمهور دریافت کند.

با توجه به اینکه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، هم‌قدم شدن با دنیای نوین و امروزی در تمام صنایع امری بسیار ضروری شده است، استفاده از روش‌های جدید، کم هزینه و سریع در نهایت رعایت الزامات فنی، گامی بلند به سوی پیشرفت در دنیای مدرن به حساب می‌آید. وال مش توانسته است در سال‌های اخیر به چنین فناوری و پیشرفتی در صنعت ساختمان دست پیدا کند و گواهی دانش بنیان این شرکت مورد تایید قرار بگیرد.